Jest to świetna gra mająca na celu integrację uczestników obozu tuż po jego rozpoczęciu.
Celem zabawy jest poznanie imion wszystkich uczestników obozu.
Prowadzący rozpoczyna grę słowami „Mam na imię (tu podaje swoje imię np. Ania) i jadę na Antarktydę, zabieram ze sobą Arbuza. Kolejna osoba wypowiada formułkę bardzo podobna: mam na imię np. Darek, jadę z Anią na Antarktydę i zabieram za sobą……. – tu musi podać nazwę jakiegoś przedmiotu, imię osoby, którą chce zabrać, albo cokolwiek takiego. Od tego co powie zależy, czy pojedzie na wycieczkę, czy też nie. Na Antarktydę mogą bowiem jechać jedynie te osoby, których imię i zabierany przez nie przedmiot zaczynają się na tą samą literę, tak więc Karolina z klamerką pojedzie, podobnie jak Jacek z Jamnikiem, ale już Filip z młotkiem czy Gośka z suszarką „biletu” nie otrzymają. Liczbę kolejek, czyli prób uzyskania „biletu” na daleki wyjazd uzależnia się od tego, jak szybko większość uczestników „załapie” zasady i udzieli poprawnych odpowiedzi.